Pages

Friday 21 November 2014

TrigoTECH HIVE - Kotak Hive yang 'LUAR' dari 'BIASA'

TrigoTECH HIVE - Kotak Hive yang 'LUAR' dari 'BIASA'

Dari PENGALAMAN dan PEMERHATIAN lebih lima tahun menternak Lebah Kelulut , Kini TrigoTECH Bee Farm telah berjaya menghasilkan Kotak ‘HIVE’ yang menjadi FAKTOR paling besar kejayaan penternakan Lebah Kelulut. Bukan sekadar CANTIK dipandang, KESTABILAN HASIL dan KELESTARIAN KOLONI untuk berkembang menjadi ‘POINT’ utama TrigoTECH Bee Farm dalam bidang penternakan baru ini.





 Dalam tempoh 3 hari, Sudah banyak terbentuk kantung madu. Separuh darinya sudah ada diisi dengan madu. Lebah kelihatan sangat aktif keluar masuk ke dalam kotak 'hive' baru. 





Keistimewaan LUAR DARI BIASA ‘ TrigoTECH HIVE’ :

1. Ruang dalaman ‘HIVE’ seperti di kediaman ASAL Lebah Kelulut menyebabkan mereka LEBIH SELESA dan CEPAT menSTABILkan koloni serta membuat KANTUNG madu dalam MASA kurang dari TIGA hari.

2. Proses PENUAIAN madu yang paling CEPAT dan BERSIH tanpa menggunakan sebarang mesin serta TIDAK sedikitpun mengganggu LEBAH KELULUT.

3.Hampir 100 % tiada KEMATIAN lebah kelulut dan tiada langsung SERANGAN kepada penternak ketika proses PENUAIAN dilakukan.

4. Penternak boleh melihat PERKEMBANGAN dalam ‘HIVE’ setiap hari tanpa MENGGANGGU sedikitpun KOLONI.

5. Proses PEMECAHAN KOLONI yang paling MUDAH dan SISTEMATIK boleh dilakukan walaupun bukan dari kalangan ‘EXPERT’.

6. KOLONI Hampir TIADA gangguan MUSUH dan perlindungan TERBAIK jika digabungkan dengan STAND Anti C.A.S serta Alat Anti-K yang dipasangkan di kawasan tapak penternakan.


2 comments:

Unknown said...

Berminat utk menceburi perniagaan ini. Mohon email details product kepada saya tuan.

Hamdan
019-9858441
hamdanoh@gmail.com

Anonymous said...

hi. boleh saya tahu mana ada jual rumah kelulut?

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India